Tiden rusar


Hilma börjar närma sig fem månader vilket betyder att jag varit hemma i över ett halvår. Det märkliga är att det känns inte så. Var tar tiden vägen? Livet som mamma är underbart. För de som tvekar att skaffa barn så säger jag bara tänk om en gång till och gör det. Det finns inget vackrare som man kan vara med om. Tänk att hela tiden ha någon som verkligen uppskattar och älskar en precis som man är, man behöver inte göra sig till utan vara sig själv. Samtidigt som man ser Hilmas framsteg och man längtar till hon kan krypa, gå, prata mm så vill jag inte att denna tiden ska ta slut. Hon är min lilla tös och jag vill att hon alltid ska vara "liten". Hon har nu fått sin första tand, det ser ut som ett litet riskorn. Hon är mitt lilla gryn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0