Magen växer

Dags att uppdatera lite kanske. Mycket händer just nu och jag vet inte om jag hinner med eller om det bara är så att jag har blivit mer lat. Jag tror på det första. Vi har flyttat till vår bostadsrätt och vi har hunnit måla om kök och tapetsera sovrum och hall. Nästa projekt är att måla mitt träd i hallen på väggen. Just nu ser det bra ut ner till men ju högre upp man kommer i trädet så liknar det en kondom. Måste försöka göra något åt detta. De nya tapeterna som kostade X antal kronor har kommit till vardagsrummet så nu kan vi även börja tapetsera där. Längtar verkligen till allt är klart då jag bara kan njuta av att vara tjock och ta det lugnt.

Magen växer så det knakar och jag måste erkänna att vi har varit dåliga på att fotografera magen men nu har vi i alla fall foto på magen från vecka 22. Önskar bara att jag kunde få vara ledig nu fram tills det är dags och fixa med allt som jag vill ha klart till barnet kommer.



Nu händer det något....Än så länge inga bristningar men de kommer kanske.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vilken liten mage du har!!:) Såå söt! Kramar

2009-06-03 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0