Skador....nej inte nu!!

Jag såg verkligen fram emot att gå till träningen igår men när jag var inne och läste på min backkollega Emelie Ohlssons  blogg blev jag verkligen låg. Hon hade dragit på sig en skada i ljumsken och vet inte när hon kan vara tillbaka. Allt kändes så bra och allt började verkligen klaffa mellan oss på planen. Vi har träningsmatch imorgon och det verkar som Emelie inte kan vara med men jag hoppas däremot att hon kan vara med på vårt genrep inför serien till helgen i Falköping/Tidaholm. Jag känner med Emelie och kan förstå hennes frustration nu när seriepremiären börjar närma sig med stormsteg. Kan inget annat än att hålla tummarna för min kollega. Men även andra spelare har dragit på sig skador Helene Kullander som också är en backkollega har problem med ryggen, Maria Andersson har problem med sitt knä och nyförvärvet Frida Edelsvärd-Sneitz har dragit sitt korsband. Vårt lag börjar liknas vid boken "tio små negerpojkar" där den ena efter den andra försvinner. Lite mer än en vecka kvar till seriepreämiären och jag känner redan av lite fjärilar i magen men så ska det väl vara.


Kommentarer
Postat av: Emlan

Åhh, vad söt du är! Imorgon kommer jag inte att spela, men det känns redan mycket bättre så jag hoppas att jag kan vara tillbaka lagom till helgen. Allt på plan börjar kännas så himla bra, och det ska inte en ljumske få förstöra...! "You and me, motståndarna ska allt få se...;)" De kommer sitta som en ostskiva mellan två frallhalvor...;) Ses ikväll=)! Kramar

2008-09-09 @ 13:33:12
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0