Min nya hobby

I söndags när jag skulle gå på mitt arbetspass kände jag att något var på gång i min kropp. Halsen kändes konstig och det är den konstiga känslan jag brukar få när jag har en förkylning som ska bryta ut. Givetvis hade jag rätt för natten mellan söndag och måndag hostade jag så mycket så jag nästan klöktes, vilket också tillhör ett av de vanliga symtomen på min förkylning. Under gårdagen blev jag bara sämre och sämre. Om det är så att jag mot all förmodan hade något i mitt huvud så kan jag nu säga att det finns nog inte mycket kvar. Tror jag har snötit/fräst ut allt och lite till. Hjärnan känns helt tom men ändå är man helt tjock i snoken. Var kommer allt ifrån. Jag är sällan sjuk och har funderat på vad det är som kan ha bidragit till min förkylning och jag har kommit framt till att det måste vara från helgen i Västervik med laget. Tre matcher spelade jag under lördagen och gick runt i svettiga kläder, var ute på stan och blev ännu mer kall. Där har vi förmodligen anledningen. Jag ska inte ha skuld för att jag gjorde många knop igår men det är väl okej när man är sjuk. Jag tog tillfället i akt och började redigera och fixa en del med mina foton. Jag har hittat min nya hobby. Så mycket kul man kan göra med foton synd bara att man inte har en mer avancerad kamera men min födelsedag nalkas och då kan jag ju skriva till en kamera på önskelistan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0