Matchtrosor!? Finns dem eller det är så att man har sina egna favoriter!?

Som rubriken lyder har jag länge tänkt och funderat kring om det finns speciella matchtrosor. Det kan inte bara vara jag lider av att trosorna inte sitter där de ska när man tränar och spelar match. Om så är fallet ska jag genast sluta skriva och fundera på en operation istället. Då måste det vara min kroppsform som det är fel på. Trosor är ju ett plagg som jag personligen inte skulle spela utan men jag vill heller inte hålla på och dra och slita i dem under tiden som jag tränar och spelar match. Det ultimata hade varit om "någon" kunde komma på en modell som sitter på plats under tiden som man är aktiv. Det ser inte trevligt ut när någon håller på att dra och det känns som ALLA ser när man man pelar och drar ut de förbannade och obekvämma trosorna som hela tiden kasar in mellan skinkorna. När man väl har fått grepp och satt trosorna på plats är det ju inte så att stannar ute, nä då för vid nästa byte eller snabba rörelse så har de glidit in igen där de inte ska sitta. Egentligen kan man ju sätta dem där redan från början men det är ju inte skööööönt!!!! Ofta är det även så att det bara är på ena skinkhalvan som trosan kasar in, den andra sitter där den ska. Varför är de så?? Om någon har ett bra tips tar jag tacksamt emot de med öppna armar. Kanske man ska ta och sy sig ett par som är i perfekt passform till ens kropp =). Detta är en nöt som jag ska knäcka, om inte just nu så kanske i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Linda - säg till mig om du hittar den perfekta matchtrosan!!

2008-09-16 @ 21:00:08
Postat av: Emlan

Haha, du är gó du=)! Om du får några bra tips får du gärna dela med dig för jag har precis samma problem...=) Kram

2008-09-16 @ 21:01:42
URL: http://guldemlan.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Latex skulle antagligen sitta på plats? Frågan är om det skulle vara skönare?

För att trösta dig så har vi pojkar precis samma bekymmer :)

2008-09-17 @ 10:04:22
Postat av: Challe-skinka

Nu har även jag hittat hit och det var en rolig läsning jag haft den sista halvtimman. Du e en rolig och bra skribent du! Jag kör själv på trosor från Victorias secret och de rekommenderar jag varmt. En tjej i laget är halvamerikan så hon fullkomligt smugglar tillbaka trosor till oss alla! Men du som inte e så pryd kan väl lika bra köra utan! Förresten, alla ni gamla rävar körde ju med era björn borg boxer, jisses vad ni snackade om dem i omklädningsrummet! =) Kanske en idé att gå tillbaka till dem!

Nej, slutpratat för mig! puss på dig pärlan!

2008-09-18 @ 18:47:47
Postat av: Ztinaz

hej baby, herregud haha...ett helt inlägg om trosor...imponerande! ;) om några dagar är du gaaaammal..och jag har fyra år kvar ;) Saknar dig som en gnu, om tre veckor ses vi! TJOHOOO

2008-09-18 @ 18:59:13
URL: http://ztinahartzell.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0