Gott humör och humor

Det känns som det händer mycket just nu men ändå inte. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men så är det i alla fall. Nu är jag 30 och det känns underbart ;) det har inte varit några åldersnojor, inte heller varken krämpor eller ålderstecken. Kan vara att jag har upptäckt en ny rynka men naaaaj då den har varit där innan. Ålder och skönhet tror jag går hand i hand. För varje år utvecklas man och blir klokare och vackrare enlig mig alltså. Skämt och sido så tror jag faktiskt det. Sen tror jag även att åldern bara är en siffra, mycket handlar om vad man har för barnasinne och jag kan glatt säga att jag har mitt barnasinne kvar. I helgen till exempel när jag sitter och matar min kusin Tina, det är humor på hög nivå. En humor där hon och jag ligger på samma nivå. Kan ha galet kul ibland men vi är ju av samma släkte så förklaringen kanske har sina grunder. 

Pratade en del med min tränare igår och jag känner att mitt självförtroende är på väg upp ytterligare ett snäpp. Även om man får en del kritik som kommer från en del personer så tar jag inte det så allvarligt, visst tar jag det till mig men jag känner att jag kan ta att personer inte kan lägga fram kritik på ett konstruktivt och bra sätt...detta har kanske också med ålder att göra. lagkamraterna är ju så pass mycket yngre än mig men det märks bara vid speciella tillfälle tycker jag.

I helgen hade jag lite funderingar och tankar men jag fick rensat det bra under en lååååång promenad med Emelie som egenligen bara skulle vara i 15 minuter. Så kan det bli när man lägger puzzelbitarna på plats. Tack så mycket Emelie det kändes så skönt att rensa luften och det fick mig att må så mycket bättre. Nu är jag fitt for fight igen ;)

Kommentarer
Postat av: Emlan

Tack själv vännen=)! KRAMAR

2008-09-22 @ 20:57:16
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0