Dagen närmar sig...

Födelsedagen och seriepremiären närmar sig med stormsteg. Igår hade vi träningsmatch mot Södra Dahl och vi spelade oavgjort (2-2). Kändes hyfsat bra och jag fick feedback av min skadade backkollega Emelie som satt på läktaren. Kändes skönt att höra att det såg bra ut, Emelie tyckte även att jag vann många bollar nere i eget hörn utan att få frislag emot mig. Känns som vi är på rätt väg men till helgen får vi verkligen svar på alla frågetecken som vi har kring vårt spel då vi möter lite tuffare motstånd i Falköping/Tidaholm. Vi kommer bland annat att möta Endre som vi har en del stora förluster mot sen tidigare, tycker det är dags att vi vänder på den trenden nu.

Idag har jag blivit intervjuad och fotograferad av NST. De ville göra ett repotage om mig nu när jag fyller 30, kändes spännade och kul. Det kommer att vara med i tidningen nästa vecka torsdag, fredag eller lördag. Jag har även varit och lämnat blod det är ca tre år sen sist. Ett par timmar efter att jag kommit hem ringer de från blodgivarcentralen...jag fick en klump i halsen när hon frågade hur jag mår. Jo tack jag mår bra. Sköterska berättade att av någon konstig anledning så hade de tappat mig på för mycket blod så jag skulle vara beredd på att jag kanske kunde bli lite trött och snurrig. Ja jag tackar för det, men känner ändå mig bra trots en stor blodförlust. Snart träning, längtar redan men får kanske ta det lite lugnt idag nu när jag blev av med för mycket blod. Att vara ledig en vecka i stöten från jobb känns skönt men vad ska man göra när alla andra jobbar? Den bästa tiden är när man vet att man ska iväg och träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0