29 snart 30

Sjutton dagar kvar tills tvåan förvandlas till en trea och nian förvandlas till en nolla. Jag kan inte direkt säga att jag har någon kris som många andra säger att de går igenom. I sinnet är jag ju inte äldre än 24 och jag visar trots allt fortfarande legitimation på Systembolaget. Sist jag var där gjorde jag det i och för sig inte och då fick jag känslan av att jaha det var det de, nu syns det att man är över tjugo i alla fall. Det är bara att bita ihop alla blir vi äldre, det är ju inte bara jag. Om det hade varit så att det bara var jag som åldrades då hade jag kanske reagerat lite men nu är det ju inte så. Sett till laget och innebandyn så är jag äldst i laget på pappret men dock inte i sinnet. I hela serien kan jag nog ligga på lite över medel men jag är inte den äldsta i serien, vilket känns helt okej. Det innebär att jag kan fortsätta spela någon säsong till om jag känner för det. Tur i oturen så har vi seriepremiär på min födelsedag den 20 september i Örnsköldsvik. Jag hade planerat in en stor kändisfest samma dag men det fick ju ändras. För om åren har serien alltid börjat sista helgen i september eller första helgen i oktober men inte detta året, nä då. Det ska vara så krångligt som möjligt när jag hade fixat och skickat efter inbjudningar med tryckt datum och allt. Festen fick nu flyttas till en spelledig helg i oktober, närmre bestämt den 11 oktober. Då smäller det högt, närmare över 100 kändisar ska komma till stan och fira min 30-årsdag. Listan över kändisarna kommer att presenteras senare, måste bara göra en extra "tjeck" och se vilka som står på VIP-listan. Annars är det mesta ordnat. Maten, tallrikar, muggar, dukar, drickan, gästerna, överraskningarna, visor, bartendrar mm. Känns som jag har det hela under kontroll, men om jag känner mig själv lite kommer det ändå att stressas in i det sista. Som tur är har jag vänner som har erbjudit sig att hjälpa till att duka kvällen innan om jag får nyckeln. Får jag inte det vet jag inte hur vi ska hinna med allt. Men de löser sig, det gör det alltid :)

Kommentarer
Postat av: Scott

Längtar till din fest!! :D



Sen måste jag säga att du INTE ser ut/är som en 30-åring!!! :)

2008-09-03 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0