Citerat från Ztinas blogg

Fler citat som berör mig och som jag mer än gärna lägger ut på min blogg är ett från min underbara vän Ztina. Mitt hjärta ÄR stort men bara till dem som jag verkligen vill ge och till dem där jag känner att jag får tillbaka. Ztina du ÄR en av dessa personer som jag mer än gärna skriver om och som har en plats inne i mitt stora röda bultande hjärta...

Citerat från www.ztinahartzell.bloggspace.se
Sedan jag sist dikterade några rader har jag hunnit med en kändisfest av sällan skådat slag. Det var en salig blandning allt från Ronny och Ragge till drottning Silvia. Det var en otroligt rolig fest och jag är imponerad över mångas fantasi vad gäller utklädnad! Men det finns ju givetvis bara en som kan vinna utnämnelse som bäst utklädda och det måste jag tillägna självaste festinnehavaren, Dolly parton! Bra jobbat, Dollan! Givetvis fick vi njuta av två omgångar "nine to five" och det förflyttade mig bakåt i tiden flera år och galna fester på Forskaren, Växjö. När Jonna uppträdde med sin grupp på festen och började hoppa och studsa trots en sjumånadersgraviditet märkte jag att ingenting har förändrats hos oss tjejer, tjejer! En och annan tår rullade ner från min kind, helt oförberett och oannonserat när jag under festen tänkte på Linda, kvällens 30åring, med sitt otroligt stora, varma och framförallt ärliga hjärta.Du är en vän jag aldrig vill förlora och jag har sinnessjuka skrattattacker tillsammans med dig. Jag är i enormt behov av dessa uttömningar av känslor, och jag vet att det är garanterat tillsammans med dig. Och som vi alltid säger, C-uppsatsen i bibblan, den kommer jag minnas på min dödsbädd. Oh herre jävlar, för att svära lite.... 

Kommentarer
Postat av: Ztina

Älskade gumman.... Du är det finaste man kan skåda. Tack för att du finns.

2008-10-28 @ 07:32:24
URL: http://ztinahartzell.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0