På plats i Umeå...humor på hög nivå

Så där ja då var vi äntligen på plats. Klockan hann bli tjugo över tio. Att det är stor åldersskillnad i laget är inget jag märker av. Inte så ofta i alla fall. Humorn som vi har i laget går inte av för hackor. Den är så sjuk och låg så det finns inte men ändå är det så himla kul. Vad är det man skrattar åt egentligen? Är det för att det inte finns någ bättre att roa sig med som man tycker allt är kul. Det kan handla om allt från dåliga vitsar, full dans, Tinas fisar eller annat under bältet som exempelvis bajs. Hur sjukt är det inte men när man sitter där i bussen och vi bara har varandra då är allt kul. Jag trivs så himla bra i detta tjejgänget och skulle inte vilja byta för allt smör i Småland. Eller ja, skulle jag byta så skulle det givetvis vara tillbaka till Ingelstad i Växjö där jag har min lilla "Bisse" biffen som jag saknar som bara den.

Trötta tjejer har det varit på vägen upp till Norrland men jag fick ju min extra timmes sömn på morgonen så jag behövde ju inte sova middag ;) Eller vad säger du Emma? Emma som kartläsare, nja vet i sören om jag vill vara med då för det är inte ofta som hon har koll på var vi är någonstans.



Mina roomies för denna fredagkväll/natt blev Carro och Scott. Jag och Scott sitter med varsin dator och Carro har somnat. Hur kul kan man egentligen ha? Sjuk humor igen när vi sitter här och jag skriver till Scott på msn att jag nog ska gå och tvätta ansiktet och sen kanske sova men vi hörs imorgon. Sååååååå sjukt men vi skrattar gott i alla fall. Och fläkten sen då? Var den igång när vi kom eller vem har startat den? Är glad att jag hittade den för här i rummet är det upp mot 40 grader varmt och jag vet inte hur jag skulle klarat natten annars. He he jag låter ju som en pensionär för fan. Men det är jag ICKE...

Jag och Scott vid varsin dator Den omtalade fläkten

Lite omgjorda bilder från festen. Nu kan jag snart köpa min systemkamera och då ska jag bli proffsfotograf.



Kommentarer
Postat av: Scott

Hahah du är för go! Nu laddar vi batterierna till morgondagens match. MORA-MOS!!

2008-10-18 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0