Nytändning

Igår samlades vi med laget nere i banskolans lokaler för att ha möte med klubbdirektören Johan Karlberg och därefter gym. Johan började med att dela ut varsin utvärdering som vi skulle fylla i. Den handlade mycket om vem man hade förtroende för i laget, spelarrådet, klubben, styrelsen mm. Det fanns även frågor som rörde oss som lag, träningar och matcher. Därefter delades vi in i grupper och skulle svara på följande frågor: Detta vill vi fortsätta med, detta vill vi sluta med och till sist detta vill vi börja med. Dessa frågor rörde både träning och match. Efter diskussion i grupperna var det dags för redovisning av det som vi kommit fram till. Mycket av det som kom upp från de olika grupperna var slående lika. Det kändes som alla var överens om vad som måste göras utifrån de förutsättningar som vi har. Från och med nu är det nytändning och nysatsning.

"Undrar vad som sägs i motståndarnas omklädningsrum i periodpauserna om vårt spel. Syns det att vi har någon struktur eller är det lika rörigt för motståndarna som det är för oss."

Ta detta med en nypa salt för lite kul är det trots allt. Krille har verkligen koll på vad våra motståndare har för varianter i uppspel och försvar. Det är jag imponerad av men hur tänker motståndarna när de möter oss? Jag är nyfiken :)

Var på gymmet i morse med min kära kusin Tina som fick ringa till sin bror för hon hittade inte till "Träningsakademin". Alla vet var det ligger. Hör till saken att hennes lokalsinne inte är det bästa. Läste på Emmas blogg om att Tina trodde Mora låg nära Kalmar. Hmmm....jag är inte bra på geografi men jag vet att Mora inte ligger i Småland. Men "gumman" jag älskar dig ändå, jag är glad för att du är den du är och stolt över att vara din "kära" kusin. Love you...

Jag har ju glömt att berätta att jag har köpt en systemkamera. Så nu ska jag bli proffs på att fotografera och ja, Tina självklart ska du & jag fotas tillsammans en hel del. Då är det som det brukar ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

haha, dock glömde du skriva att jag fick det bakom mig när jag körde, därför lite problem med att hitta (a)



love you too :)



Nu ska det fottas så det står härliga till ! ;)

2008-10-29 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0