Förberedelserna är igång

Nu är det nedräkning till lördag. Jag har förberett denna storlagna fest sen innan sommaren och känner nu att det börjar bli tajt med tiden men det är väl så det brukar va. Jag har en förmåga att samla och skriva ner allt jag kommer på efterhand på lappar, kan nu säga att jag är uppe i X antal lappar och på flera av dem har jag skrivit samma saker. Tror att jag börjar bli lite nervös men jag vill ju att allt ska klaffa och stämma nu när det ÄNTLIGEN är dags. Det är ju även så att det har pratats och spekulerats mycket om denna fest och jag känner att det är väldigt höga förväntningar och då måste jag ju givetvis leva upp till det med. Självklart tycker jag det är kul att många är så exalterade och förväntansfulla men då vill jag ju även ge allt jag kan för att det ska bli så bra som det bara kan.

Mycket händer i veckan, tur jag har ledig vecka från jobbet så jag kan fokusera och koncentrera mig in i det sista. Läget har jag ändå under kontroll även om det är ett par saker till som jag måste fixa men jag tycker ju det är såååååååå sjukt kul att hålla på med sådana här spexkalas. Tisdag idag.....snart lördag

Kommentarer
Postat av: Linda Lampenius!

Det kommer bli hur bra som helst! Vi är taggade!

2008-10-09 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0