Underbara DU

Sitter på jobbet och har en lugn stund framför datorn när det plingar till i msn fönstret. Det är Ztina som skriver:
ååå nu var jag inne och kollade på lite av dina bilder...va fan jag sitter och blir helt senitimental... du förgyller verkligen mitt liv, trots att vi inte ses så ofta... får tårar i ögonen när jag tänker på din glädje, humor, styrka och vettiga tankar!

Vilken underbar människa DU är, många fina människor har jag mött i mitt liv men DU är något utöver det vanliga. När jag hör andra berätta och tala om för mig vilken fin person jag är vet jag inte om jag alltid kan ta det på allvar. Ibland säger människor snälla saker men menar det inte. Men Du är en av dem som jag tror på och när du skrev till mig kunde jag inte ens på jobbet hålla tårarna borta.  

Ztina fortsätter skriva:
näää säg inte så... du är så underbart fin, både insida och utsida... dig vill jag ha i mitt liv för alltid och jag VET att du, jag, christian och håkan kommer ha MÅNGA roliga träffar i framtiden!!!!!

Ja det kan jag garantera att vi kommer ha för jag vill ha Dig delaktig i resten av mitt liv. Vid blotta tanken av att jag inte skulle lärt känna dig får jag gåshud.

Ztina skriver:
Just det, du är ju på jobbet...inte gråta.. nä men seriöst, jag blir verkligen tårögd... till och med så en tår runnit ner för kinden... men jag menar verkligen det jag säger, jag är så sjukt glad att ha träffat dig, tänker på Växjötiden och C-uppsatsen och din fest och vår framtid, som jag hoppas vi kommer dela på något vis!!!

Självklart kommer vi, Du och jag dela framtiden tillsammans på ett eller annat sätt. Jag skriver att jag får rysningar i hela kroppen.

Ztina skriver:
Åå jag med.... varför blir jag så känslosam när jag tänker på det???? alltid.... det får mig att inse hur mycket du betyder....fy fan...FATTAR DU??? hur mycket galna minnen vi har ihop....

Ja vi har sjukt många galna minnen ihop och de lär ju inte bli färre, snarare tvärtom. Räknar med minnen redan helgen i december då jag och Lisa kommer upp till dig. Känner redan nu hur bra och galet det kommer att bli. Det blir ytterligare bilder och minnen att prata om i framtiden.

DU är en helt fantastiskt underbar människa Ztina!! Om jag kunde och fick skulle jag träffat dig varje dag. Vi har alltid något nytt att prata eller skvallra om. Eller så är det bara så att vi bara en massa galna minnen som vi skrattar åt och det kan vi göra i flera timmar. Undrar hur gamla vi kommer bli egentligen så mycket skrattattacker som vi haft.

Eftertext av Ztina:

Åååå läste precis ditt avslut på bloggen...du ska veta som jag låter tårarna rinna ner på mattan nu... hör inte vad tv:n skriker ut, ser inte att andra msn-fönster blinkar... du är verkligen så otroligt betydelsefull för mig, jag blir rädd när jag tänker på att vi kanske inte träffats... Oavsett vad vi kommer jobba med i framtiden, så var det ändå utbildningen och tre år i Växjö som förde oss tillsammans. Att fått träffa din bror, Louise, Håkan, dina föräldrar med respektive, Eva och andra viktiga personer i ditt liv har betytt otroligt mycket för mig, och jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på det. Vill verkligen inte ha träffat någon av dom för sista gången, vill vara en i ditt liv. Tänk på vår examensdag, jag med min familj på 106:an och du i din lägenhet bara stenkast bort som jag sprang runt hörnan bara för att se dig vackra igen... Glöm aldrig den dagen och kvällen, lova mig det... jag kommer aldrig glömma... Alla bilder måste påminna oss...


Kommentarer
Postat av: Ztina

Du är så otroligt vacker, fin och underbar. Jag får gåshud av tanken att missat möjligheten att lära känna dig. Du stannar för alltid i mitt hjärta.

2008-11-20 @ 21:53:16
URL: http://ztinaharzell.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0