Sagostund

Bor på Scandic hotell i Järva tillsammans med Emma och Tove. Igår vid läggdags hade jag sagostund för mina rumskamrater men det var inte vilka "sagor" som helst. De förgyllde vår tillvaro denna lördagskväll. Mer sagor kommer det bli nästa gång. Eller hur tjejer? =)

När man ligger så här och bara pratar lite allmänt utanför innebandyplanen kommer man snabbt fram till att man har mer gemensamt än man tror. Världen är inte så stor som man tror och saker som man själv har funderat kring tänker andra likadant om. Det är märkligt men så är det och jag har även fått erfara det från min utbildning till regressionsterapeut. Man kan säga att omedvetet så kan man få andra som man umgås med på samma tankar. Det är lite obehagligt men lite häftigt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fler sagostunder ser jag fram emot... nästa bortaturné... =) fan va gott med vinst idag! som vi förtjäna de... märkte inte på dig att du hade ont, glad att du lirade hela du gjorde de jätte bra!

2008-11-09 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0