Halloween

I helgen skulle jag jobbat fredag till söndag men jag tog semester mellan lördagen och söndagen för att få chans att umgås och träffa min vänner utanför innebandyplanen. Vi samlades några klockan 17 och lagade lite mat. Ett trevligt initiativ av den som kom med förslaget. Vi skulle dragit igång karaoken men jag gav upp när jag märkte att jag började bli lite irriterad över att jag inte fick rätt på sladdarna. Nästa gång ska jag ha kollat upp detta tidigare. Tyckte kvällen var bra, Jessa kom med halloweentårta och jag hade lite kladdkaka som jag plockade fram. Från min drinklista sen min Dollyfest gjorde jag denna kväll X antal drinkar som jag delade ut till tjejerna. Det blev en livad fest men lite spill, trasiga glas men alldeles för lite uppdrucken sprit. Tror bara att det gick max en liter utöver det som vi hällde i melonen. Det var smaskens =) kvällen avslutades på Lindéns men innan dess svängde vi våra lurviga på Bahnhof. Sist ut från lägenheten med raska steg till Bahnhof var jag, Maria och Jullan. Vi hade ingen koll på att alla andra hade stuckit. Håkan följde Jullan till Jessa men hon sprang halvvägs så Håkan fick springa efter henne. När han kommer tillbaka säger han att det var ju långt till Jessa. Hmm, definiera långt tänker jag . Kan man gå till en person på mindre än 4 minuter är det väl inte långt. Långt är det när vi sitter i bussen längs vägarna mil efter mil för att ta oss upp i Sverige för att spela match. Det är avstånd de..




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för festen kompis :)

2008-11-04 @ 10:21:01
URL: http://gunnisch.blogg.se/
Postat av: Cornelia

haha så jävla nice!

2008-11-04 @ 12:38:03
Postat av: Jennifer

En favorit i repris tack ;)

2008-11-04 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0