FBC - Karlstad 7 - 5

Så viktigt, så härligt!!! Bra jobbat tjejer!!  Riktigt roligt att se. Alla var duktiga och slet idag men planens gigant i dagens match är solklart Tove Johansson. Vilket kämpe, vilken tjej, vilket slit. F-n va kul och se och trots ett ont knä kämpar hon sig genom matchen med bravur. 

Själv satt jag på bänken denna match men jag hade den känslan redan efter gårdagens match och även när jag vaknade i morse. Visst är det tråkigt men på bänken ser man allting på ett annat sätt. Visst kan man få känslan av man inte tillhör laget men Emelie visade med stort hjärta att de som sitter på bänken tillhör laget.

"Emelie personifierar det som ska finnas i ett lag. Vilja, kämparglöd och får på sitt sätt alla att trivas och känna sig delaktiga"

Min hals är inte bra, jag har knappt någon röst kvar, mandlarna är svullna och jag känner mig allmänt kass. Men imorgon är det en ny vecka och jag tar nya friska tag. Några frågetecken finns för veckan men dem tar jag när det är dags. Nu ska jag kurera min hals.

Nu är vi spellediga till den 29 november då vi möter Pixbo hemma. Det är sista matchen innan serien vänder.


Kommentarer
Postat av: Emelie Ohlsson

Du ska veta hur mycket det betyder för mig att höra. Det värmde verkligen, TACK min vän för att du ger så mycket tillbaka! Krya på dig nu, vill se dig fit for fight igen! Kram kram <3

2008-11-16 @ 21:36:45
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0