Dip. Regressionsterapeut

Nu är jag efter nästan ett års studier klar med min utbildning till dip. regressionsterapeut. Jag kan nu göra mina egna regessioner på andra och det är jätte spännande. För er som är intresserade tar jag ett pris på 300 kr då även ett samtal ingår i priset.

När man gör en regression måste man vara beredd på att det kan komma upp saker som man inte är beredd på. Känslor och situationer kan uppstå som man inte är redo för, det är då valfritt att fortsätta eller att stanna kvar i den känslan som uppstår. Jag kommer om detta sker att rekommendera Er att stanna kvar i känslan, för det är inte förrän ni fått riktig kontakt med er känsla som ni kan släppa och gå vidare.


Kommentarer
Postat av: cissi

Hej tjejen!

Jag vill börja med att säga grattis till diplomet och den färdiga utbildningen. Jag kan dock inte säga att jag är instt i vad det innebär, men när vi ses nån gång kanske du kan berätta det.

Saknar dig!!

Karmar Cissi

2008-12-12 @ 16:53:06
Postat av: Anonym

GRATTIS vännen! Kram <3

2008-12-13 @ 09:04:21
Postat av: Emlan

GRATTIS vännen! Kram <3

2008-12-13 @ 09:05:29
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0