Gör ett nytt försök...igen

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt att blogga men det slutar alltid med att jag inte lägger ner någon tid eller energi på att skriva. Tror nog att jag har tre eller kanske till och med fyra startade bloggar som bara ligger och väntar på att jag ska börja skriva. Det tråkiga men komiska i det hela är att jag har glömt mitt lösen till mer eller mindre allihopa ;) jaja så kan det gå men nu ska jag återigen försöka att göra ett tappert försök. Det är ju inte så att jag inte har tid för det har jag gott om. Det är väl bara ren lathet, vilket inte stämmer in på mig.... eller gör det de?

Kommentarer
Postat av: Emlan

Vad roligt att du äntligen har startat en blogg=)! Dessutom verkar jag bli den första som kommenterar här inne, vilken ära...;) Krya på dig vännen! Hoppas vi ses på träningen imorgon! Kramar

2008-09-02 @ 16:52:25
URL: http://guldemlan.blogg.se/
Postat av: Scott

Jag kommer bli en stammis här känner jag! :) Krya på dig Linda.



P.S Har du varit målis? :D

2008-09-02 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0